piątek, 11 października 2013

Słowem wstępu

Przeglądając ostatnio strony i fora na temat mody, wpadłam przez przypadek na wątek Czym charakteryzuje się old school? Spróbuję zacytować odpowiedzi, które padły: bluzy ze starym logo adidasa, bluzy z nadrukami, kolory neonowe, plastikowe bransoletki, intensywne i neonowe kolory, nadruki na T-shirtach, kolorowe buty reeboka.

Wśród młodych ludzi panuje dzisiaj przekonanie, że tak właśnie ubierała się przeciętna osoba w latach '60, '70 i 80'. Nie miałam tego szczęścia dorastać w tych latach, ale moi rodzice już tak. Często przeglądamy razem przepiękne, czarno- białe zdjęcia z tamtych czasów. Nikt nie chodził na imprezy w kolorowych T-shirtach i w markowych butach. To jest klimat amerykańskich ulic lat '70 i '80. Tej bogatej części...

A jak to wyglądało naprawdę? Rodzice nadal mnie zaskakują opowieściami o modzie z ich młodości. Szyk, klasa, elegancja, a jednocześnie niesamowita prostota i nieskomplikowane kroje. Fantastyczny klimat. Zakochałam się w tym! I tak się zaczęło- sama zaczęłam projektować ubrania, właśnie na ich wzór. A moja ukochana mamusia szyje- jest genialna! Uwierzcie mi, tworzy prawdziwe dzieła. A mi przypada zaszczyt malowania na nich. Bo moda jest sztuką wyższą, którą trzeba umieć docenić. 

A przecież przez kilkadziesiąt ostatnich lat nic się nie zmieniło- młodzi ludzie marzyli i dzisiaj również  marzą o tym, żeby się wyróżnić, chcą mieć na sobie coś unikatowego. To jest priorytet również dla mnie.

Jeśli choć w 5-ciu procentach będę zadowolona z tego, co uda mi się stworzyć, z pewnością to Wam pokażę na tym blogu. I oczywiście te rzeczy będą na sprzedaż. A jeśli znajdzie się choć jedna osoba, której moja twórczość się spodoba, to będzie to spełnienie moich marzeń.

Serdecznie witam Was na blogu i pozdrawiam,
Kasia KaNike



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz